Správná klíčová slova pro Váš web

Pracně jste vytvořili webové stránky, ale bohužel nikdo na ně nechodí. Vaše nadšení opadá, protože návštěvnost je téměř nulová. Postupně ztrácíte chuť web dále provozovat.

 

Položili jste si někdy otázku, proč web nemá návštěvnost?

Odpovězte si na tyto otázky:

  1. Přináším zajímavý obsah?
  2. Je obsah čtivý?
  3. Snažím se čtenářům poradit?
  4. Je můj web přehledný?
  5. Věnuji se oblasti, která zajímá široké spektrum populace?
  6. Publikuji pravidelně?

Můžete napsat stovky článku, ale pokud o ně není zájem, váš web nebude mít nikdy obrovskou návštěvnost.

 

Jak zjistit, co se čte a o co je zájem?

K tomuto účelu slouží Google nástroj „Plánovač klíčových slov“. Zadejte klíčové slovo, které Vás zajímá a okamžitě dostane výsledky o měsíční hledanosti. Navíc zjistíte i míru konkurence a přibližnou cenu za reklamu.

Nepište články o které není zájem. Raději věnujte čas analýze klíčových slov. Klíčová slova s vysokou hledaností a nejlépe s nízkou konkurenci zahrňte do nadpisu článku a těla textu.

 

Kde najdu plánovač klíčových slov od Google?

Plánovač klíčových slov je součásti Google Ads. Odkaz zde

Po přihlášení klikněte na odkaz „najděte klíčová slova“. Následně zadejte slovo nebo frázi, která vás zajímá.

A zde vidíte výsledky:

 

Jít na stránku Google Ads – Plánovač klíčových slov

 

 

 

17 února, 2019

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *